Döcögés

csütörtök, január 07, 2010 Edit This 0 Comments »
Hát, majdnem egy év telt el azóta, hogy elkezdtem blogom írását, de nem sok bejegyzés született. Köszönhető ez az iskoláknak, a ház körüli teendőknek és persze a varrásnak. Az elmúlt évben nagyon sokat varrtam, sok szép darab született. A legtöbb megtekinthető a webalbumomban, persze van, ami nincs ott fent, mert az utolsó pillanatban készült el és már nem volt idő lefényképezni sem.
Ma január 7-e van. Az évben még nem sokat varrtam. Pontosabban elkezdtem, de 1 perc varrás után az ujjamat is odavarrta a varrógép a mesés mohazöld bársonyanyaghoz, amiből Dorottyának készül egy lopós táska. Szóval jól kezdődött az év. Most egy pár napig tartózkodok a géptől, kialakult egy kis fóbiám, remélem ez majd elmúlik. Eddig sohasem történt velem ilyen. De most tényleg rendesen átütötte az ujjamat......
 Más. Elterveztem, hogy kipróbálom a ruhafestést. Egyenlőre a fazekas módszerrel, hogy ráérezzek az ízére, később kipróbálom majd a mosógépes módszert is. Talán az így megszülető anyagok jól kombinálhatóak majd a ghánai viaszbatikolt anyagjainkkal. Kíváncsi vagyok, hogy fog sikerülni.

Na mára ennyi. Remélem most nem fog egy fél év eltelni következő bejegyzésemig......

0 megjegyzés: